3/4 Muskettisoturia Tampere Human Rights Are My Pride

Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta

Suomessa yhä näkee ja kuulee arkipäivän rasismia. Joskus jopa omalta lähipiiriltään. Turkissa asiat ovat vielä huonommin, puhumattakaan siitä, miten joissakin Afrikan maissa saat homoudesta kuolemantuomion. Uskallan sanoa, että valkoisena heterona et ole koskaan joutunut googlaamaan maata, jonne aiot matkustaa, siinä mielessä, että jospa sinut pidätettäisiin siellä siitä, ketä rakastat. Suomi tarvitsee yhä kehitystä ja siksi tarvitsemme kaikkia tukijoita!

24.6.2019 31.7.2019
Lesbojen, homojen, biseksuaalien, transihmisten ja intersukupuolisten ihmisten oikeuksien loukkauksilla on monia muotoja: kidutusta, halventavaa kohtelua, sanan- ja kokoontumisvapauden rajoittamista ja pidätyksiä mielivaltaisin perustein. Perusta keräys ja toimi ihmisoikeuksien puolesta. Vaadimme seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen syrjinnän poistamista – niin yhteiskunnan rakenteista kuin ihmisten asenteista. Lahjoita ja tue tärkeää työtämme!

3/4 Muskettisoturia