Kannusta Venla maaliin!
Amnesty Helsinki Väkivallattoman tulevaisuuden puolesta Naisten Kympissä!

Kannusta Venla maaliin!

Juoksen elokuussa Naisten Kympin yhdessä muiden Amnestyn työntekijöiden kanssa. Juoksullamme on tärkeä tarkoitus – keräämme lahjoituksia naisiin kohdistuvan väkivallan pysäyttämiseksi. Tavoitteeni on kunnianhimoinen: 10 000 euroa, eli euro jokaista juoksemaani metriä kohden. Auttaisitko minua saavuttamaan tavoitteeni? Voit lahjoittaa keräykseemme 10 euroa, 20 euroa tai muun sinulle sopivan summan. Jokainen lahjoitus auttaa!

Amnestyn juoksutiimi tukee työtä ihmisoikeuksien puolesta ja kerää varoja naisiin kohdistuvan väkivallan vastaiseen työhön Suomessa. Amnesty toimii yksityisten lahjoitusten turvin.
Tavoite: 10 000 €
2.7.2021 30.9.2021
Amnesty International on kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille. Tehtävämme on tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa. Olemme tehneet naisiin kohdistuvaan väkivallan vastaista työtä Suomessa vuodesta 2004 lähtien.

Amnesty