Amnestyn tiimi maaliin asti!
Amnestyn juoksujoukkue Helsinki Väkivallattoman tulevaisuuden puolesta Naisten Kympissä!

Amnestyn tiimi maaliin asti!

Toistaiseksi mukaan Naisten kymppiin on ilmoittautunut toimiston puolelta Anni. Anni 38, harrastaa kahden pienen lapsen äitinä lähinnä kylmähikistä, stressaavaa hyötyliikuntaa käsilaukku, unirättejä, reppuja, luistimia, kumppareita ja kuravaatteita kädessä rynnäten päiväkodista junaan, junasta töihin ja sitten takaisin. 10 km juoksulenkki on melkein utopiaa Annille mutta mikäpä olisi parempi ajankohta haastaa itseään kuin Naisten kymppi ja juoksu älyttömän tärkeän asian puolesta. Lahjoita ja tsemppaa Anni maaliin asti!

Amnestyn juoksutiimi tukee työtä ihmisoikeuksien puolesta ja kerää varoja naisiin kohdistuvan väkivallan vastaiseen työhön Suomessa. Amnesty toimii yksityisten lahjoitusten turvin.
Tavoite: 1 000 €
18.4.2018 31.5.2018
Amnesty International on kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille. Tehtävämme on tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa. Olemme tehneet naisiin kohdistuvaan väkivallan vastaista työtä Suomessa vuodesta 2004 lähtien.

Amnestyn juoksujoukkue