Naisten kymppi 25.-26.5.2019

Juokse ihmisoikeuksien puolesta ja kerää lahjoituksia Amnestyn naisiin kohdistuvan väkivallan vastaiseen työhön. Ilmoittaudu Naisten Kymppiin ja aloita oma keräys helposti ja nopeasti. Haasta ystäväsi mukaan tukemaan sinua juoksumatkallasi ja seuraa kuinka lahjoitustavoitteesi täyttyy.

Keräykselläsi tuet työtämme naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan!

Amnesty tekee sinnikästä työtä väkivaltaa kokeneiden naisten aseman parantamiseksi vaikuttamalla päättäjiin ja pitämällä asiaa päivänvalossa. Suomen valtion tulee lisätä apua tarvitseville neuvonta- ja terveyspalveluja, ja tehdä turvakotiverkostosta saavutettava kaikille ja kaikkialla. Perusta keräys ja autat varmistamaan, että mahdollisimman monet suojelua tarvitsevat naiset ja lapset pääsevät turvaan. Yksikin turvakodin oven ulkopuolelle jäävä ihminen on liikaa. Yhdenkään väkivaltaa kokeneen ei pidä jäädä ilman tukea.

Liittyminen Amnestyn juoksutiimiin on helppoa! Toimi näin:

1. Klikkaa ”Aloita keräys” -painiketta. Tämän jälkeen ohjaudut sivulle, jossa voit helposti luoda oman keräyssivusi.
  2. Kerro kavereille, että juokset tapahtumassa ja kutsu ystäväsi mukaan tukemaan kampanjaasi somessa tai sähköpostilla. Näet tukijasi ja heidän viestinsä heti omalla keräyssivullasi.

Näet tehdyt lahjoitukset ja lahjoittajien terveiset heti omalla keräyssivullasi.

Lisätietoa Naisten kympistä: https://naistenkymppi.fi/

Tervetuloa juoksemaan tärkeän asian puolesta!