Kusti Alasalmi Lahti Lahja ihmisoikeuksille, paremman maailman puolesta

Kusti 50v

Hei kollega/työtoveri/ystävä! Puoli vuosisataa täyttyy 10.10.2020. Olen tuon ajan saanut elää maassa, jossa on toimiva oikeuslaitos, ja jossa ei ole tarvinnut pelätä joutuvansa syyttä pidätetyksi, kidutetuksi tai muuten vaan syrjityksi omien mielipiteidensä ja arvojensa vuoksi. Minulle, valkoiselle heteromiehelle, oikeudet toteutuvat helposti. Jos olisin vaikka musta lesbo, niin tilanne olisi kokonaan toinen. Tasa-arvo, ihmisoikeudet kuuluvat kaikille! Olen iloinen jos osallistut lahjoitukseen. Näin osaltamme voimme vaikuttaa siihen, että seuraavatkin 50 vuotta nautimme elämästä. Terveisin, Kusti :)

Lahjoita ja tue Amnestyn työtä paremman maailman puolesta. Yhdessä luomme tulevaisuuden. Tulevaisuuden, jossa seksuaalinen väkivalta, syrjintä ja kuolemanrangaistukset ovat historiaa.
18.8.2020 10.10.2020
Amnesty muuttaa maailmaa riippumattomalla ja pitkäjänteisellä ihmisoikeustyöllä. Työmme jatkuu, kunnes ihmisoikeudet toteutuvat kaikille, kaikkialla maailmassa.

Kusti Alasalmi