Kaisa Malinen Helsinki Naisiin kohdistuvan väkivallan on loputtava

Salaisuuksia ihmisoikeuksien puolesta

Naiset kohtaavat sukupuolensa perusteella erityisiä väkivallan muotoja niin kotona, julkisissa tiloissa kuin verkossa. Tällaista väkivaltaa ovat esimerkiksi seksuaalinen väkivalta, pari- ja lähisuhdeväkivalta, vainoaminen, verkkohäirintä ja -väkivalta, kunniaan liittyvä väkivalta, pakkoavioliitot sekä seksuaalisessa hyväksikäyttötarkoituksessa tehty ihmiskauppa. ✖ Tule mukaan keräämään varoja Amnestyn ihmisoikeustyöhön naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamiseksi. Pienikin lahjoitus auttaa! ✖ Kiitokseksi tuesta aion jakaa keräykseni ajan joka päivä jonkun salaisuuden itsestäni Instagram-tilini [ http://instagram.com/malinen.kaisa ] stooreissa. Jos salaisuudet, ne pienet kuin suuret, hauskat ja hävettävät, kiinnostaa, toivotan sinut tervetulleeksi seuraamaan! Rakkaudella, K ▲ I S ▲ M ▲ L I N E N

Lahjoita ja tue työtä naisiin kohdistuvaa väkivaltaa vastaan.
5.5.2020 4.6.2020
Olemme tehneet naisiin kohdistuvan väkivallan vastaista työtä vuodesta 2004 lähtien. Lahjoita ja auta tekemään Suomesta turvallisempi paikka naisille ja tytöille.

Kaisa Malinen