Stay Strong for Human Rights
Team Stay Strong for Human Rights (Helsinki) Helsinki Human rights belong to all of us

Stay Strong for Human Rights

Suomeksi alla. *** During the COVID-19 restrictions, there is not so many options to do especially what comes to the sports. Nevertheless, it is important to stay in good condition, and possibly even improve physically. That is why we have gathererd a team to motivate ourselves to excercise and to help the people in danger of human rights violations. The idea is simple: in the month of May we do sports for human rights and you can participate by donating to Amnesty International Finland. If you feel like doing sports yourself, you can even set up your own campaign! We would be grateful for your donations and your couraging messages on the wall of this donation page. Please stay safe, do sports wisely and with a distance to your friends, and remember those who suffer from COVID-19 crisis more than you! *** Koronarajoitusten aikana liikunnan harrastaminen ei ole aivan yksinkertaista. On kuitenkin tärkeää pitää kunnostaan huolta ja jopa kehittää sitä. Siksi olemmekin perustaneet joukkueen; motivoidaksemme itseämme ja tukeaksemme niitä, jotka ovat vaarassa altistua ihmisoikeusloukkauksille. Idea on yksinkertainen: toukokuun ajan me liikumme enemmän ihmisoikeuksien edistämiseksi. Sinä voit osallistua lahjoittamalla keräyssivulla Amnesty International Suomen ihmisoikeustyöhön. Olemme iloisia kaikenkokoisista lahjoituksista ja tsemppiviesteistä urheiluharrastuksemme tueksi. Pysy terveenä, liiku turvaetäisyydet ylläpitäen ja muista niitä, jotka kärsivät koronakriisistä enemmän kuin sinä!

Lahjoita ja tue Amnestyn työtä paremman maailman puolesta.Sinun avullasi voimme riippumattomasti ja rohkeasti ottaa kantaa ihmisoikeusloukkauksiin kaikkialla maailmassa.
Amount Raised:
Target: 300 €
Period:
5/5/2020 6/4/2020
Donate and support our work for human rights. Your donation has a real impact on the lives of countless people.

Activity

Donations:

Latest Donations

Stay Strong for Human Rights
Team Stay Strong for Human Rights (Helsinki)
There are no donations to this fundraising page yet.