Riina Paarma Kuopio Lahja ihmisoikeuksille, paremman maailman puolesta

Gabbatha - fight for human rights

Ihmiset ympäri maailmaa ovat valmiita panemaan alttiiksi henkensä ja terveytensä puolustaakseen meille kaikille kuuluvia ihmisoikeuksia. Ihmisoikeuspuolustajiin kuuluu niin toimittajia, asianajajia ja yhteiskunnallisia vaikuttajia kuin opettajia, opiskelijoita, ja tehdastyöntekijöitäkin. Ihmisoikeuspuolustajia häiritään, kidutetaan ja tapetaan vain sen vuoksi, että he puolustavat sitä, mikä on oikein. Ilman heidän rohkeuttaan maailmassa olisi vähemmän oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa. Ihmisoikeuspuolustajien puolustaminen ja suojeleminen ovat vähintä, mitä voimme tehdä. Tekemällä pieniä tekoja voimme seistä ihmisoikeuspuolustajien rinnalla ja saada aikaiseksi suuria asioita. Voimme twiitata. Voimme kirjoittaa kirjeitä. Voimme osoittaa mieltämme. Voimme olla todistajia. Yhdessä voimme toimia ihmisoikeuspuolustajien rinnalla epäoikeudenmukaisuutta vastaan.

Lahjoita ja tue Amnestyn työtä paremman maailman puolesta. Yhdessä luomme tulevaisuuden. Tulevaisuuden, jossa seksuaalinen väkivalta, syrjintä ja kuolemanrangaistukset ovat historiaa.
15.11.2019 31.12.2019
Amnesty muuttaa maailmaa riippumattomalla ja pitkäjänteisellä ihmisoikeustyöllä. Työmme jatkuu, kunnes ihmisoikeudet toteutuvat kaikille, kaikkialla maailmassa.

Riina Paarma