Teemu Leinonen Helsinki Lahja ihmisoikeuksille, paremman maailman puolesta

Teemun merkkipäivä | Another day for Teemu

Tervetuloa syntymäpäivilleni 7.12. kotiimme Kallioon. Merkkipäivän vastaanotto on klo 14-20 välisenä aikana. En tarvitse mitään paitsi mielenrauhaa. Olen kiitollinen puheista, itse tehdyistä esineistä, musiikkiesityksistä ja kirjoista. Lahjoitukset ihmisoikeustyöhön ilahduttavat minua. - - - - - - - in English - - - - - - - Welcome to my birthday celebration 7.12. in our home in Kallio. The reception is between 2pm and 8pm. I don't need anything, except some peace of mind. I am grateful to receive speeches, self-made objects, musical performances and books. Your contribution to human rights work will make me happy.

Lahjoita ja tue Amnestyn työtä paremman maailman puolesta. Yhdessä luomme tulevaisuuden. Tulevaisuuden, jossa seksuaalinen väkivalta, syrjintä ja kuolemanrangaistukset ovat historiaa.
12.11.2019 14.12.2019
Amnesty muuttaa maailmaa riippumattomalla ja pitkäjänteisellä ihmisoikeustyöllä. Työmme jatkuu, kunnes ihmisoikeudet toteutuvat kaikille, kaikkialla maailmassa.

Teemu Leinonen