Reena Karvonen Helsinki Juokse ihmisoikeuksien puolesta

Tue ihmisoikeustyötä - Minä juoksen!

Moi kaverit ja tutut :) Juoksen mun seuraavan täyspitkän maratonin 2.10.2021 Helsinki Running Dayssa. Olen perustanut kampanjan, jonka kautta pääset kirittämään mun juoksua tukemalla keräystä. Kaikki kerätyt varat menevät luonnollisesti suoraan hyväntekeväisyyskohteeseen, jonka olen valinnut vahvan ajankohtaisuuden sekä itselleni merkityksellisten teemojen vuoksi. Amnesty international tekee työtä laajalti ihmisoikeusrikkomuksia vastaan. Järjestö perustaa toimintansa riippumattomaan tutkimukseen ja kansainvälisiin sopimuksiin. Toiminnan kenttiä ovat mm. abortti- ja seksuaalioikeidet, ilmastokriisi, naisiin kohdistuva väkivalta, kidutus, pakolaisuus, syrjintä ja transihmisten oikeudet. Keräyksellä tuet riippumatonta työtä oikeudenmukaisemman maailman puolesta. Pienikin summa auttaa keräystavoitetta kohti. Kiitos!

Amnestyn juoksujoukkue kerää varoja ihmisoikeuksien puolesta tehtävään työhön. Amnesty toimii yksityisten lahjoitusten turvin.
23.6.2021 3.10.2021
Amnesty International on kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille. Tehtävämme on tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa.

Reena Karvonen