Jouni Poiitís Helsinki Juokse ihmisoikeuksien puolesta

Jouni juoksee

Jäi tältä kesältä väliin triathlonkilpailut, joissa Juha Siltalan mukaan yrityspamput asettavat nuoremmat kollegat näille kuuluvalle paikalle. Niin ajattelin nyt sitten juosta lokakuun alussa puolimaratonin ja kerätä samalla rahaa Amnestylle. - Jos tuet kampanjaani, teet minut iloiseksi ja voit samalla ajatella juuri haluamaasi ihmisoikeusasiaa, jota Amnesty ajaa tai voi ajaa. - Juostessani puolimaratonia mä mietin ihmiskunnan historiaa, mm. Marathonin taistelua, sitä, minkä puolesta ihmiset ovat juosseet. Niitä jotka nytkin juoksevat henkensä edestä kotinsa taakseen jättäen.

Amnestyn juoksujoukkue kerää varoja ihmisoikeuksien puolesta tehtävään työhön. Amnesty toimii yksityisten lahjoitusten turvin.
6.8.2020 4.10.2020
Amnesty International on kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille. Tehtävämme on tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa.

Jouni Poiitís