Amnestyn juoksujoukkue Helsinki Juokse ihmisoikeuksien puolesta

Toimisto juoksee rahan perässä

Tässä vaiheessa Helsinkiä kiertämään on toimiston puolelta ilmoitettu Jussi ja Teemu, jotka Amnestyn juoksujoukkueena laittavat jalkaa toisen eteen puolimaratonin verran hyvän asian puolesta. Jussi, 33 on kovia tuloksia takonut ja puolueellisen arvion mukaan erittäin kelpo piiritason juoksija. Ennätys on kunnioitettavat 1:39. Kepeällä askeleella etenevä Jussi lähtee kiertämään puolimaratonia tavoitteenaan oman ennätyksen parantaminen tai vähintään tiimikaverin päihittäminen selkeällä marginaalilla. “Tavoitteena on jo istuskella siviilit päällä Teemun könytessä maaliin”, kommentoi reipasta urheiluhenkeä pursuava Jussi. Teemu, 31 etenee reitillä höyryjunamaisella keveydellä. Neljä vuotta sitten tehty ennätys “1:51 ja risat” paranee alati kalatarinoiden tavoin, mutta yksikään silmäpari ei ole ollut todistamassa “Latviassa juostua ennätystä”. Kuntopiikkiään vielä etsivän mailistin jalat ja ennätykset joutuvatkin puntarille hyvän asian puolesta. “Lääh ääh öh”, kommentoi vetreä hölkkäilijä tulosodotuksiaan ja menestysmahdollisuuksiaan kevyen aamulenkkinsä jälkeen. Liity mukaan tukemaan ihmisoikeuksia – tsemppaa Jussi ja Teemu ennennäkemättömiin suorituksiin!

Amnestyn juoksujoukkue kerää varoja ihmisoikeuksien puolesta tehtävään työhön. Amnesty toimii yksityisten lahjoitusten turvin.
Tavoite: 1 000 €
17.4.2018 20.5.2018
Amnesty International on kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö, jonka tavoitteena on maailma, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille. Tehtävämme on tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa.

Amnestyn juoksujoukkue