Helsinki City Running Day 18.5.2019

Juokse hyvää! Liity Helsinki City Running Dayn joukkueeseemme ja tue ihmisoikeuksien puolesta tehtävää työtä!

Amnestyn juoksutiimi tukee työtä ihmisoikeuksien puolesta

Tavoittelemme maailmaa, jossa ihmisoikeudet toteutuvat kaikille, kaikkialla. Me tutkimme ihmisoikeusloukkauksia ja kampanjoimme niitä vastaan kaikkialla maailmassa. Keräykselläsi tuet riippumatonta työtä oikeudenmukaisemman maailman puolesta. Tule mukaan!

Ilmoittaudu Helsinki City Running Day -tapahtumaan, perusta oma keräyssivusi ja haasta ystävät kirittämään juoksuasi. Keräämilläsi lahjoituksilla jatkamme sinnikästä ja määrätietoista työtä ihmisoikeuksien puolesta.

Tule mukaan Amnestyn juoksutiimiin – näin helppoa se on!

1. Klikkaa ”Aloita keräys” -painiketta. Tämän jälkeen ohjaudut sivulle, jossa voit helposti luoda oman keräyssivusi.
  2. Kerro kavereille, että juokset tapahtumassa ja kutsu ystäväsi mukaan tukemaan kampanjaasi somessa tai sähköpostilla. Näet tukijasi ja heidän viestinsä heti omalla keräyssivullasi.

Helsinki City Running Day yhdistää Suomen suurimmat juoksutapahtumat yhteen päivään. Päivän aikana juostaan Suomen suosituin puolimaraton Helsinki City Run, suomalainen juoksuikoni Helsinki City Marathon, 4-hengen tiimein juostava Helsinki City Marathonviesti ja Helsinki City 5 – urbaani katujuoksu sekä lasten Minimarathon.

Lisätietoa Helsinki City Running Dayn juoksutapahtumista: www.helsinkirunningevents.fi

Tervetuloa juoksemaan tärkeän asian puolesta!