Helsinki City Running Day - 18.5.2019

Miltä kuulostaisi juokseminen kahden hyvän tavoitteen edestä? Helsinki City Running Dayssa 18.5.2019 voit tehdä hyvää juoksullasi myös muille! Liity Amnestyn Helsinki City Running Dayn joukkueeseen ja tee kaksin verroin hyvää. Liittymällä joukkueeseen tuet Amnestyn riippumatonta työtä oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Ihmisoikeuksien puolesta – riippumattomasti!

Amnestyn tehtävänä on tehdä ihmisoikeudet tunnetuiksi, tutkia vakavia ihmisoikeusloukkauksia sekä kampanjoida niitä vastaan kaikkialla maailmassa. Jonain päivänä ihmisoikeudet toteutuvat kaikille – sitä ennen tarvitsemme sinua! Keräykselläsi tuet riippumatonta työtä oikeudenmukaisemman maailman puolesta.

Kuinka voin olla mukana?

Ensiksi sinun täytyy valita itsellesi sopiva matka ja juoksutapahtuma. Sen jälkeen pyydä ystäviäsi, kavereitasi ja perhettä tukemaan juoksuasi. Kaikki keräämäsi raha menee suoraan Amnestyn ihmisoikeustyölle.

Liittyminen Amnestyn juoksutiimiin on helppoa! Toimi näin:

1. Klikkaa ”Aloita keräys” -painiketta. Tämän jälkeen ohjaudut sivulle, jossa voit helposti luoda oman keräyssivusi.
  2. Kerro kavereille, että juokset tapahtumassa Amnestyn hyväksi ja kutsu ystäväsi mukaan tukemaan kampanjaasi somessa tai sähköpostilla. Näet tukijasi ja heidän viestinsä heti omalla keräyssivullasi.

Helsinki City Running Day yhdistää Suomen suurimmat juoksutapahtumat samaan päivään. Päivän aikana juostaan Suomen suosituin puolimaraton Helsinki City Run, suomalainen juoksuikoni Helsinki City Marathon, 4-hengen tiimein juostava Helsinki City Marathonviesti ja Helsinki City 5 – urbaani katujuoksu sekä lasten Minimarathon.

Lisätietoa Helsinki City Running Dayn juoksutapahtumista: www.helsinkirunningevents.fi

Tervetuloa juoksemaan tärkeän asian puolesta!